שיפוץ חדרי אמבטיה

שיפוץ קומפלט חדר אמבטיה החל מ 25,000 ₪

כולל פירוק החדר הקיים, החלפת אינסטלציה, שינוי מיקומי סניטריה, איטומים מלאים רצפה וקירות ב 2 שכבות, התקנת סניטריה, ריצוף קרמיקה, מגבות נייר וריצוף קומפלט.

שיפוץ חדרי רחצה דורשים גישה מיוחדת ותשומת לב רבה. היות ומדובר בחדר שכל כולו נועד למען השמירה על ההיגיינה שלנו במהלך היום לצורך רחיצה, לשטיפת ידיים, לצחצוח שיניים ועוד, על כן חובה לתכנן בצורה נכונה וחכמה את החלל כולו על מנת שהוא יהיה פונקציונאלי ונוח עבור בני הבית. חשוב גם לתת את הדעת לארגון ולרצף העבודה בתהליך השיפוץ וזאת בכדי לחסוך הוצאות מיותרות וזמן מיותר.

שיפוץ חדרי רחצה – מי יעשה עבורכם את העבודה?

לא כל איש מקצוע או חברת שיפוצים שעוסקים בעבודות בנייה מתמחים גם בשיפוץ של חדרי אמבטיה. היות ומדובר בחלל שהוא בעל פוטנציאל רטיבות גדול, חובה לשים לב לכל הפרטים שמרכיבים את החלל. רק איש מקצוע טוב, הוא זה שיידע לתכנן בצורה נכונה ומקצועית את כל תוכניות הבנייה, יידע לקבוע את פתרונות האוורור הטובים ביותר וידע גם לדקדק היטב בביצוע הגימורים כולם. מעבר לכך חובה להיצמד לתו התקן הישראלי שמחייב ביצוע איטום גם מתחת לריצוף וגם בקירות החשופים למים או ללחות גבוהה בחדרים הרטובים. בעיות רבות נוצרות במבנים רק בגלל בעיות באיטום וליקויים בביצוע העבודה בפועל. מסיבה זו חשוב כל כך כאשר עומדים לקראת עבודות שיפוצים בחדר האמבטיה, לקחת את כל הנתונים בחשבון ולפנות לשם כך אל איש מקצוע מומחה לביצוע עבודות של שיפוץ חדרי רחצה. כי רק איש מקצוע שיש לו את כל הניסיון הנדרש בתחום, הוא זה שיצליח לתכנן וגן ליישם את כל העבודה בצורה מושלמת.

שיפוץ חדרי רחצה – מה זה כולל?

שיפוץ של חדרי רחצה משתנה בין מקרה למשנהו בהתחשב בהיקף השיפוץ ומטרות העבודה. השיפוץ עשוי לכלול –
  • הריסה ופירוק של הכלים הסניטריים כולל דלתות, ארונות, אמבטיה, אסלה, חיפוי הקירות וריצוף.
  • איטום הרצפה וכל המקומות שבאים במגע ישיר עם מים.
  • מילוי של מצע חול.
  • התקנת אמבטיה חדשה.
  • החלפת תשתיות האינסטלציה.
  • חיפוי הקירות וריצוף.
  • תיקוני שפכטל וצביעה של התקרה בצבע נוגד עובש.
רדה – אנשי המקצוע שיגשימו לכם את החלום חולמים על חדר רחצה משופץ וחדיש? אנשי המקצוע של חברת רדה יגשימו עבורכם את החלום. אתם תיהנו מעבודה מקצועית מושלמת, מחירים נוחים ועמידה בזמנים. רדה. שאלו את הלקוחות שלנו.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.