שיפוצי הנגשה לנכים

כולנו יודעים שיש הרבה אנשים בעולם שיש להם מוגבלויות וזקוקים להתאמות או ציוד מסוים בכדי שיוכלו לבצע משימות יומיומיות. חלק מהאנשים האלה עשויים אפילו לגור בבית שבו הבניין עצמו אינו ידידותי לנכים. לכן עלינו ליצור בניינים ובתים נגישים לכולם.

מהם שיפוצי הנגשה לנכים

שיפוצי הנגשה לנכים הם בעצם מטרתם להפוך את הבניין, המרחב הציבורי או המתקן לנגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות. המונח “שיפוצים לנגישות לנכים” מתאר את העבודות שעשויות להידרש להסרת מחסומים אדריכליים ו/או בניית רמפות ושינויים מבניים אחרים בכדי לספק גישה לבניין או לחלל למי שמשתמש בכיסאות גלגלים, כבדי שמיעה או בעלי אתגרי ניידות אחרים.

לאדריכלים ולמעצבים חשוב לכלול את כל השיקולים בעת יצירת עיצוב חדש למבנה קיים.

שיפוץ מרחב ציבורי לנכים

ככל שהמקום נגיש יותר, כך יהיו יותר אנשים פתוחים לביקור. ישנם יתרונות רבים למי שעושה מאמץ לשפר את הנגישות של בניינים, בין אם זה למטרות חברתיות או כלכליות.

שיפוצים אלה יכולים ללבוש צורות שונות, אך אחד הסוגים הנפוצים ביותר הוא התקנת רמפות כך שמשתמשי כיסא גלגלים לא יצטרכו לנהל משא ומתן על מדרגות. עם זאת, ישנם גם שינויים שניתן לבצע בתוך הבניינים. לדוגמה, ייתכנו אזורי תקרה נמוכה הזקוקים להתאמות או לפתיחת דלתות הדורשות הרחבה כך שיוכלו להכיל כסאות גלגלים בקלות.

שימו את עצמכם בנעליהם

שאלתם את עצמכם פעם מדוע אנחנו זקוקים לעזרה? האם בכלל זה נחוץ ולעזור לאנשים עם מוגבלות? מה היתרונות של זה ומה זה נותן להם? כל התשובות בגוף השאלה. למרבה הצער יש בקירבנו אנשים רבים אשר לוקים בנכות פיזית ולא מסוגלים לבצע הרבה משימות כמו אדם בריא, שכן יכול לחיות באורח חיים בריא ולתפקד רגיל. אנשים עם מוגבלות וכאלה שיושבים על כיסאות גלגלים זקוקים לתנאים שונים ויותר מרחב תנועה, נגישות רבה והתאמת הבית למצבם החדש. משמע כאן רדה נכנס לתמונה לשם עזרה והסתגלות למצב הקיים. כיום ניתן לבצע שיפוצי הנגשה לנכים באופן מלא כך שהדירה תתאים לצרכיו המדויקים של האדם המוגבל והוא לא יהיה תלוי בכלום.

אנשים נמצאים בחששות גדולים שמקננים בליבם שמא העיצוב שמיועד לאדם נכה יפגע באסתטיקה של הבית ויהרוס את הקו העיצובי שלו, ועדיין אנשים נוטים לסמוך על בעל המקצוע שיעשה עבורם את העבודה הטובה ביותר עם העיצוב הכי עכשיווי ומודרני או ישלב משהו אחר בהתאם לסגנון האישי של הלקוח. למעשה ברדה מתאימים את השיפוץ לאדם הנכה והופכים את הבית למעוצב, פרקטי, נגיש וקל להתמצאות לאדם הנכה

כשאנחנו עושים שיפוצי הנגשה לנכים אנו לוקחים בחשבון את טיב העבודה ומתאימים בשבילכם ולבקשתכם את כל האלמנטים הדרושים לעיצוב הדירה המושלם והאיכותי ביותר. אצלנו תוכלו לקבל הצעות מחיר משתלמות במיוחד וכל זאת ועוד ללא התחייבות מצידכם וסיוע לאורך כל הדרך מצידנו. החל מבעלי המקצוע המקצועיים איתם אנו עובדים, אחריות שאתם מקבלים על העבודה והחומרים האיכותיים ועד לסיוע מלא בכל התהליך עצמו מא’ ועד ת’. חשוב לנו מאוד שלקוחותינו יהיו מרוצים ושמחים ושלווים בכל התהליך עצמו ויתנו למומחים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר כך שלבסוף תצא התוצאה הראויה לה.

אנחנו לא יורדים מסטנדרט גבוה של עבודה,  וחשוב לנו בעת פרויקט שיפוצי הנגשה לנכים כי יהיה ליווי מקצועי ומלא מצידנו לרבות ליווי הנדסי, אדריכל ומעצב פנים וכו’. תוכלו לפנות אלינו כבר היום לקבל מידע נוסף, חברת רדה הינה חברה מקצועית המתעסקת בתחום השיפוצים והתיקונים במשך עשרות שנים. אנחנו נשמח שהלקוח יחייך ויכנס לבית נקי, מחודש ועם המון הפתעות שהכנו לכם. אל תהססו ליצור עימנו קשר ונשמח לענות לכל שאלותיכם. שיפוצי הנגשה לנכים עושים רק ברדה ולא במקום אחר!

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.