קבלן מפתח בית פרטי

קבלן מפתח בית פרטי – מה תפקידו ומהם יתרונותיו? 

קבלן מפתח בית פרטי הוא קבלן שלוקח תחת אחריותו את כל שלבי הבנייה – מהתכנון הראשוני ועד למסירת המפתח ללקוח. זאת בשונה מהאופציה של השכרת שירותיהם של קבלנים נפרדים לטובת שלבי הבנייה השונים. קבלן מפתח למעשה מלווה את הלקוח משלבי התכנון והבנייה, כולל היתרי בנייה, עבודות סימון, מדידה, תשתיות, בניית יסודות ושלד ועד לשלבים הסופיים של אכלוס ומסירת המפתח. כשאתם בוחרים קבלן עד מפתח, אתם למעשה מפקידים בידיו של קבלן אחד את ניהולו הכולל של פרויקט הבנייה.  

מהם יתרונותיו של קבלן מפתח בית פרטי? 

יתרון משמעותי במיוחד לקבלן מפתח הוא שקבלן מפתח יכול לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. כאשר העבודה מנוהלת על ידי איש מקצוע אחד ויחיד, אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר קבלנים שונים לשלבי בנייה שונים ואין צורך להשקיע מאמצים בתיאום ביניהם. לפיכך ניהול הפרויקט על ידי קבלן מפתח יכול לשפר את יעילות העבודה כשכל השלבים נעשים תחת קורת גג אחת – ובהתאם לכך יכול גם לחסוך כסף. מעבר לכך, אתם יכולים להסיר הרבה דאגות מראשכם כשאתם יודעים שניהול כל הפרויקט נעשה על ידי איש מקצוע אחד. אך זו גם הסיבה שחשוב לבחור היטב קבלן מפתח בית פרטי, שכן הוא האחראי העיקרי לבניית ביתכם.  

איך בוחרים נכון קבלן עד מפתח? 

בחירת קבלן מפתח היא משימה לא פשוטה שיש לשקול בכובד ראש. היתרון הגדול של הפקדת פרויקט בנייה בידי אדם אחד יכול להפוך לבעיה אם בחרתם לא נכון באדם בעל תפקיד כה חשוב שמצריך אחריות גדולה במיוחד. בניית בית היא צעד משמעותי בחייכם, שכרוך בהוצאות כלכליות כבדות, לכן כדאי לשקול היטב לפני שבוחרים קבלן ולבחור בקבלן מפתח בית פרטי שיהיה איש מקצוע ותיק, מנוסה ואמין. RADA היא חברה ותיקה שפועלת מעל ל-35 שנה בתחום הבנייה והשיפוץ, בסטנדרט מקצועי מחמיר משלב ההריסה והפינוי, דרך החומרים ועד לגמר. אנחנו מציעים את כל השירותים שאתם צריכים לצורך בנייה, מתהליך התכנון, הבנייה ועד למסירת המפתח. מחפשים קבלן מפתח בית פרטי שידאג להכול? התקשרו אלינו למספר שבראש העמוד ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר. 

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.