שיפוץ בתים פרטיים

כל מה שרצית לדעת על שיפוץ בתים פרטיים ועבודות גבס

כיום במהלך שיפוץ בתים פרטיים רבים בוחרים באפשרות של בנייה קלה ועבודות הגבס. הגבס הינו חומר גלם אידיאלי עבור בניית קירות פנימיות. את הקיר מרכיבים באמצעות החיבור של לוחות הגבס לקונסטרוקציה הפנימית בצורת שתי וערב באמצעות ברגים. בין הלוחות מכניסים חומר בידוד מצמר זכוכית או צמר סלעים. מלבד השימוש בלוחות גבס בתור קירות במהלך שיפוץ בתים פרטיים במקרים רבים, נעשה בהן שימוש גם להנמכה של התקרה ולבניית מזנונים ופינת אירוח וטלוויזיה.

תאורה ואקוסטיקה

במקרים רבים במהלך שיפוץ בתים הנמכת התקרה באמצעות גבס, יכולה להסתיר את המראה של התקרה הקיימת או לשפר את האקוסטיקה במרחב. כאשר שיפוץ בתים נועד לשנות מבחינה עיצובית את הבית, במקרים רבים משתמשים בהנמכת התקרה, על מנת להכניס תאורה שקועה או את האפקט העיצובי של תקרה צפה. כאשר נעשה שיפוץ לבתים פרטיים הכוללים יותר מקומה אחת, במהלך הנמכת התקרה, ניתן לבנות תקרה אקוסטית, על מנת לבודד את אזורי הרעש של הבית מחדרי השינה בקומות העליונות.

אלמנטים עיצוביים

בעבודות שיפוץ לבית פרטי ניתן להשתמש בגבס למגוון של אלמנטים עיצוביים. רבים בוחרים להוסיף “קרניזים”, מדרגות מעוצבות בחיבור של הקיר והתקרה. בנוסף באמצעות הגבס ניתן לבנות נישות לנוי ולמכשירים שונים, מדפים וכוורות לספרים ומשחקים ועוד. גם קירות הגבס עצמן יכולות להיות מעוצבות עם מגוון של צורות, תבליטים וכדומה. לצורך שיפוץ בתים פרטיים ישנן מקרים בהם משתמשים בגבס כמעין טיח יבש ובונים את החיפוי של הקיר באמצעות לוח הגבס. הדבר  נדרש במידה וישנה בעיה אסתטית עם הקיר הקיים. בנייה קלה באמצעות חומרי גלם איכותיים יכולה למלא את הצורך בשיפוץ מהיר במינימום זמן. היתרון של עבודה מול חברת שיפוצים יחידה, הוא שאין צורך לעבוד מול מגוון אנשי מקצוע שונים במהלך השיפוץ, אלא מול גורם אחראי יחיד, לאורך כל שלבי העבודה.

שיפוץ בתים פרטיים עם חברה איכותית

אם אתם שוקלים שיפוץ של הבית, כדאי לכם להכיר את חברת RADA הוותיקה. החברה גאה בסטנדרטים המקצועיים והמחמירים שלה בנוגע לאיכות החומרים ואופן הביצוע בשטח. חברת RADA מעסיקה צוות עובדים איכותי וקבוע ומספקת, מלבד שירות שיפוצים כוללני באחריות מלאה, גם ליווי הנדסי ואדריכלי כמו גם שירותי עיצוב פנים.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.