עבודות גבס לבית

מה חשוב להבין לגבי עבודות גבס לבית

עבודות גבס לבית כוללות לרוב עיצוב מחדש של המבנה הפנימי, חלוקה מחודשת של החללים, הוספת מזנונים ופינות ייעודיות והנמכת התקרה. עבודות גבס לבית כאשר הם מוצאות אל הפועל בידי אנשי מקצוע איכותיים, מתאפיינות במראה נאה וגימור חלק ואחיד. בסביבה הביתית, במקרים רבים העבודות מבוצעת במשולב עם הטמעת מערכת מיזוג ולשם הסתרה של מבנה המזגן, פתחי האוורור וצינורות האוויר, כמו גם, להסתרת פגמים בתקרה או כיסוי של קווי התקשורת וצנרת המים.

זול ומשתלם

עבודות ההתקנה של עבודות גבס בסלון או בתקרה הן פשוטות באופן יחסי ולכן המחיר של הנמכת התקרה או עבודות גבס בסלון הינו זול באופן משמעותי, בהשוואה לחלופות האחרות.. הגבס מגיע בלוחות מוכנים, קלים ופשוטים מאוד לשימוש במהלך עבודות גבס לבית או למשרד. יתרון נוסף שמשפיע גם על הבחירה באפשרות של עבודות גבס מיוחדות הוא, המהירות של העבודה והיכולות של הקבלן המבצע, לסיים את כל הפרויקט, בתוך זמן קצר ובהפרעה קטנה להתנהלות הרגילה של הלקוחות.

על אלמנטים עיצוביים

במהלך עבודות גבס לבית ניתן להשתמש בגבס עבור מגוון של אלמנטים עיצוביים שונים. בתקופה האחרונה, רבים בוחרים להוסיף “קרניזים”, מעין מדרגה קטנה ומעוצבת, במקום החיבור של התקרה עם הקיר. בנוסף באמצעות עבודות גבס מיוחדות אפשר לבנות נישות שונות ומעוצבות, עבור המכשירים האלקטרוניים השונים כגון, טלוויזיות, רמקולים ומערכות בידוי ביתיות. ניתן גם ליצור ארון פתוח של מדפים או כוורות עבור ספרים, משחקי קופסא, יצירות אומנות וחפצי נוי.

עבודות גבס לבית מהמקצוענים של התחום

אם אתם מתלבטים לגבי עבודות גבס לבית או בניית פינת בידור וטלוויזיה בסלון, כדאי לכם ליצור קשר כאן באתר, עם אנשי המקצוע של חברת RADA. לחברה יש ניסיון רב בניהול וביצוע של פרויקטים ושיפוצים מורכבים, החל משלב התכנון ועד הסיום. הניהול הריכוזי, תוך מתן מענה ממוקד לכל תהליכי השיפוץ, מאפשר ללקוח לעבוד מול גורם יחיד, ללא הזדקקות לעבודה מול אנשי מקצוע נוספים במקביל. החברה מתמחת בעבודה מקצועית ומהירה, בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו מראש. חברת RADA גאה לספק עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, לטובת כלל לקוחותיה, לא משנה באיזה גודל או תחום. בנוסף החברה גאה מאוד לספק שירותי הנגשה לנכים במחירים מיוחדים, לכל סביבה בהתאם לנדרש.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.