עבודות גבס במרכז

עולם הבניה והקונסטרוקציה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים משמעותית. בעוד שבשנים עברו כל שיפוץ הצריך עבודה ממושכת שפגעה בשגרת החיים והצריכה אורך רוח וסבלנות ממושכים, הרי שכיום רבות מעבודות השיפוץ יכולות להסתיים תוך ימים בודדים עם פגיעה כמעט לא מורגשת בשגרת החיים ועם תוצאות מרשימות מאוד. לקסם הזה קוראים: עבודות גבס

עבודות גבס – למי ולמה זה מתאים?

החלטתם שאתם רוצים לשפץ את הבית, לסגור חללים פתוחים, לשנות מיקומים וזוויות של חדרים ומרפסות, יש לכם משרד והתקנתם בו מערכת מיזוג מרכזית וכתוצאה מכך ישנם המון צינורות מזגן סמוך לתקרה וברור לכם שלא ניתן להשאיר כך את חלל החדר, יש לכם משרד שאתם צריכים ליצור בו עמדות עבודה מחולקות לחללים נפרדים בין העובדים – לכל אחד מהמצבים הללו ניתן למצוא פתרון על ידי עבודת גבס.

גבס – תכונות ומאפיינים:

אם כן, מהו הגבס שפותר כה הרבה בעיות בניה? הגבס הוא חומר מינרלי שמתקשה במהירות ברגע שמחממים אותו או כאשר הוא בסביבת אידוי. לגבס ישנן תכונות ייחודיות של עמידות מרשימה ושל יכולות בידוד מרעש וטמפרטורה. בהתאם לכך, הגבס משמש כפתרון בניה יעיל מאוד כאשר מדובר בעבודות בניה בתוך הבית, כגון הנמכת תקרה, מחיצות אקוסטיות, סגירת חללים ועוד.

מחפשים עבודות גבס במרכז? קבלן גבס במרכז שיוכל לספק לכם שירות מקצועי ואמין ולטפל במהירות בכל מה שאתם זקוקים לו? מוזמנים לפנות אלינו – אביעד רדא שיפוצים ולקבל הצעה מתאימה ומשתלמת עבורכם. אנו, כמי שמבצעים עבודות גבס במרכז במשך שנים רבות יודעים כי הדבר שמקדם את מטרת הלקוח בצורה הטובה ביותר הוא כאשר ישנו קבלן אחד שמבצע את כל העבודה. הקבלן יודע בדיוק מה הלקוח צריך בכל אחד משלבי העבודה והוא יכול לעשות את ההתאמות עבור הלקוח בצורה הטובה ביותר לאורך כל שלבי העבודה. אצלנו באביעד רדא שיפוצים תקבלו קבלן גבס שיידע לבנות לכם תוכנית עבודה מלאה, שתכלול הן את ההיבט המקצועי של העבודה והן את ההיבט של נראות העבודה. צריכים קבלן גבס במרכז שיוכל לבצע עבורכם עבודות דחופות במהירות ובהתראה קצרה? אנחנו כאן בשבילכם לכל מה שתצטרכו. מזומנים לפנות אלינו לאביעד רדא שיפוצים ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.