תוספת קומה בנייה קלה

תוספת קומה בנייה קלה – איך עושים את זה? 

אנשים רבים המתגוררים בבתים פרטיים מחליטים בשלב מסוים שהם מעוניינים להרחיב את הבית ולבנות קומה נוספת – אך הם לא יודעים מאיפה להתחיל. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לפנות לאדריכל או מהנדס כדי לבנות תוכנית עבודה מפורטת לקומה הנוספת. לאחר מכן עליכם להגיש את תוכנית העבודה לעירייה הרלוונטית אליכם, שתבדוק את העניין. אם התוכנית מאושרת, תקבלו היתר בנייה ורק אז תוכלו להתחיל בתכנון תהליכי הבנייה. חשוב להדגיש כי בנייה ללא היתר היא עבירה על החוק ויכולה להוביל לקנסות כספיים ולהריסת הבנייה.  

כיצד זה מתבצע? 

השלב הבא הוא לבחור את שיטת הבנייה. יש שתי אפשרויות עיקריות העומדות בפניכם: בנייה קונבנציונלית או בנייה קלה. תוספת קומה בנייה קלה היא טכניקה מתקדמת, שעושה שימוש בחומרים קלים ומאפשרת בנייה מהירה יותר, שמקלה על המבנה הקיים ולא מעמיסה עליו בשונה מבנייה קונבנציונלית הכוללת חומרים כבדים כמו בטון. היתרונות של תוספת קומה בנייה קלה הם רבים, ביניהם העובדה שמדובר בבנייה שנמשכת פחות זמן מבנייה קונבנציונלית. זהו גם יתרון עבורכם ועבור השכנים שלכם שלא יצטרכו לסבול מאי-נוחות ממושכת בשל תהליך הבנייה. כמו כן, אם רציתם לדעת לגבי בנייה קלה מחיר, אז העלויות אכן יכולות להיות נמוכות יותר בשל מהירות העבודה. 

תוספת בנייה קלה מחירים בטווח רחב 

רבים רוצים לדעת האם תוספת קומה בנייה קלה כרוכה בעלויות נמוכות יותר מאשר בנייה קונבנציונלית. התשובה לשאלה הזאת תלויה בגורמים שונים, בהתאם למצב המבנה, החומרים הנדרשים, סוג הבנייה ועוד. לפיכך טווח המחירים של תוספת קומה בנייה קלה הוא רחב. אך בשל העובדה שמדובר בשיטת בנייה מהירה יותר שמצריכה מספר מצומצם של אנשי צוות – בהרבה מקרים העלויות יהיו נמוכות יותר מבנייה קונבנציונלית. אם אתם מחפשים תוספת בנייה קלה מחירים יהיו שונים אצל קבלנים שונים, לכן כדאי לבדוק הצעות מחיר שונות. חברת RADA מתמחה בניהול וביצוע מגוון רחב של פרויקטים, כולל שיפוץ, תוספת קומה בנייה קלה ועוד. אנחנו מבטיחים אמינות ושקיפות לכל אורך הדרך תוך מתן שירות איכותי ומקצועי. מחפשים בנייה קלה מחיר? התקשרו ונשמח לתת לכם הצעת מחיר המותאמת לצרכים שלכם.  

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.