שיפוץ כללי לבית

הגעתם להחלטה שאתם רוצים לשפץ את הבית? אין ספק שזו הנאה גדולה לשדרג את הבית שלנו ולהפוך אותו למקום נוח וטוב יותר עבורנו. עם זאת, ביצוע שיפוץ כללי לבית הוא תהליך ממושך שמצריך מכם לדאוג להרבה דברים: בחירת קבלן, בדיקת לוח הזמנים, בירור עלויות חומרים, ניסוח חוזה עבודה ועוד. בהחלט מדובר במשימה לא פשוטה, אבל התוצאה בהחלט שווה את כל המאמץ. אם אתם מתכננים שיפוץ כללי לבית שלכם בקרוב, הנה כמה דברים שחשוב לכם לדעת לפני שאתם ניגשים למלאכה. 

הצעדים הראשונים לקראת שיפוץ כללי לבית

אז אחרי שהחלטתם מה בדיוק אתם רוצים לשפץ בבית ואיך אתם מעוניינים שהתוצאה תיראה בסוף התהליך – הצעד הראשון לעבר השיפוץ הוא קודם כל לבדוק הצעות מחיר. זה לא רק יעזור לכם לדעת מראש אם מדובר בהוצאה כלכלית שמתאימה לכם, אלא גם יאפשר לכם להשוות בין קבלנים שונים. הצעת המחיר צריכה להיות מפורטת ולכלול את כל שלבי השיפוץ, כך שתדעו בדיוק מה מתוכנן לקרות, בלי שום הפתעות. לרוב, הצעות מחיר מקבלנים כוללות: לוח זמנים לביצוע עבודת השיפוץ, פירוט העבודה כולל חומרים, עלויות לכל עבודה בכל שלב כולל מחיר סופי ותאריך תוקף ההצעה. לאחר שהשוויתם הצעות מחיר ובחרתם בקבלן, הצעד הבא הוא לנסח חוזה עבודה. רצוי שחוזה העבודה יכלול את תנאי התשלום, אחריות, חומרים ומשך הזמן לביצוע. לא משנה אם אתם עושים שיפוץ כללי לבית או תוספת בנייה קלה על גג, חשוב לוודא שאתם לא מדלגים על אף שלב בדרך. 

קבלן לעבודת שיפוץ

דרך אחת שיכולה לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה היא לבדוק את הצעת המחיר. הצעת מחיר מפורטת מראה לא רק על מקצועיות, אלא גם על שקיפות. כשאתם מקבלים הצעת מחיר לא מפורטת מספיק, זה סימן אזהרה לכך שהרמה המקצועית עשויה להיות נמוכה יותר ושאולי תיתקלו בהפתעות לא נעימות בהמשך הדרך. מתלבטים לגבי שיפוץ כללי לבית? RADA היא חברה משפחתית בעלת ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בתחום השיפוץ והבנייה. ניתן לפנות אלינו למגוון רחב של עבודות שיפוץ, כולל תוספת בנייה קלה על גג. התקשרו לקבלת הצעת מחיר.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.