עבודות גבס לטלויזיה

לגבי עבודות גבס לטלויזיה

עבודות גבס לטלויזיה מאפשרות לבצע שינוי עיצובי ואסתטי דרמטי בסלון הבית, תוך מתן פתרון פונקציונלי לצרכי הבית היומיומיים. באמצעות שימוש בבנייה קלה ובעבודות גבס, ניתן לעצב מחדש את פינת הסלון או חדר המשפחה בכלל ואת פינת הטלוויזיה בפרט, ללא הצורך להידרש להוצאה המשמעותית של שיפוץ מסיבי יקר וארוך. עבודות גבס לטלויזיה יכולות להסתיים בתוך זמן קצר ובעלויות נמוכות ולעשות מהפך של ממש במרחב המרכזי של הבית.

עבודה מקצועית

את העיצוב של נישת גבס לטלויזיה ניתן לעשות כחלק מפרויקט רחב יותר של עבודות גבס בבית. במקרים רבים בניית קיר גבס לטלויזיה נעשית בשילוב, עם הנמכת התקרה והתקנת מערכת מיזוג אוויר בחדרים השונים. עבור בניית קיר גבס לטלויזיה כדאי להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, מכיוון שכושר הנשיאה של הגבס הרך מוגבל והעמסת משקל על פינת טלוויזיה שנבנתה בצורה לא מקצועית, יכולה להסתיים בכי רע. לכן במהלך עבודות גבס לטלויזיה יש לברר מראש לגבי רמת התשתית ואת התאמתה למשקלים הצפויים על הקיר.

עיצוב מודרניסטי

במגמות של עיצוב הבית ועיצוב פנים השימוש בגבס נעשה נפוץ לא רק עבור עבודות גבס לטלויזיה אלא גם כתחליף לרהיטים מסורתיים. ניתן באמצעות גבס להחליף רהיטים כבדים וישנים ולעצב מדפים לספרים, לאומנות וחפצי נוי באמצעות הגבס. באופן זה נישת גבס לטלויזיה יכולה להשתלב עם אלמנטים עיצוביים פונקציונליים נוספים, כגון מערכת בידור ביתית ורמקולים, תוך הסתרה של כל הכבלים עבור תשתיות החשמל והתקשורת, באופן מובנה. כך ניתן ליצור מערכת מדפים שנראית כאילו היא צפה באוויר. במהלך עבודות גבס לטלויזיה ניתן לתכנן, תאורה מובנית שקועה או אחרת הניתנת לשליטה בכיוון ובעוצמה, על מנת להשלים את העיצוב באופן מיטבי. את התאורה ניתן אף להתאים לחללים וליצירות האומנות התלויות מתחת.

עבודות גבס לטלויזיה מהמקצוענים של התחום

אם אתם מתלבטים לגבי שיפוץ הסלון ובניית פינת טלוויזיה, כדאי לכם להכיר את חברת RADA. החברה בעלת ניסיון רב בניהול וביצוע של פרויקטים, משלב התכנון ועד הסיום, תוך מתן כתובת מרכזית לכל עבודות השיפוץ ללא הזדקקות לאנשי מקצוע נוספים. החברה מתמחת במתן מגוון של פתרונות מתקדמים ויעילים, בתחום של הבנייה הקלה, בהתאם לצורכים של כל פרויקט. חברת RADA גאה לספק מענה מקיף ומקצועי לאורך פרויקט השיפוץ ומחויבת לשביעות רצונו של הלקוח בסוף התהליך.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.