בנייה קלה למגורים

בנייה קלה למגורים – מקסימום בנייה במינימום מאמץ  ענף הבנייה נמצא במגמה מתמדת של התפתחות והשתכללות ובשנים האחרונות ניתן להבחין בטכניקות שיפוץ ובנייה מתקדמות, שמייעלות את התהליך ומקצרות אותו באופן משמעותי. אחת מהן היא שיטת בנייה קלה למגורים. שיטה זו שונה מהבנייה הקונבנציונלית מהבחינה שהיא לא מצריכה שימוש ביציקות בטון וטיח, לא דורשת צוות עבודה גדול והיא לוקחת משמעותית פחות זמן. שוקלים בנייה קלה למגורים? מחפשים חברות לבנייה קלה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שיטת הבנייה המתקדמת.   הבנייה הקלה אמנם נמצאת בשימוש נרחב כבר שנים בארה”ב, באירופה ובאזורים נוספים בעולם, אך בישראל רק בשנים האחרונות שיטה מתקדמת זו לבנייה הפכה יותר ויותר נפוצה. בנייה קלה למגורים היא למעשה שיטת בנייה שכוללת בעיקר הרכבה של לוחות על גבי קונסטרוקציות מובנות מראש ולפיכך לא מצריכה צוות עבודה משמעותי וגם לא חומרים כמו בטון, מלט ועוד. בנייה קלה למגורים מאפשרת לבנות במהירות וביעילות גבוהה יותר בהשוואה לשיטת הבנייה הקונבנציונלית ולכן היא מתאימה במיוחד למי שמעדיף זמן בנייה קצר, למי שזקוק לשיפוץ בבית, בניית קומה או בניית יחידת דיור.  

מהי בנייה קלה למגורים 

בנייה קלה היא שיטת בנייה שכוללת לרוב שימוש בלוחות מיוחדים שמרכיבים אותם על גבי קונסטרוקציות ייעודיות עשויות פלדה או עץ, בשילוב עם חומרי בידוד. מדובר בתהליך עבודה יעיל ומהיר יותר מבנייה קונבנציונלית ולרוב יידרש לכך צוות עבודה מצומצם הרבה יותר ממה שנדרש בבנייה בשיטה הנפוצה. חיסכון בזמן ויעילות גבוהה הן הסיבות העיקריות שאנשים בוחרים בנייה קלה למגורים עבור עבודות שיפוץ ובנייה בבתיהם.  

למה כדאי לבחור בנייה קלה? 

אין ספק שאם אתם צריכים לחסוך זמן, זהו היתרון הגדול ביותר של בנייה קלה. חברות לבנייה קלה מציעות שירות מקצועי של שיפוץ ובנייה יעילים ומהירים יותר, תוך שימוש בצוות עבודה איכותי, מיומן ומצומצם. רבים חוששים משיפוצים ובנייה בבתיהם, בעיקר מתוך דאגה שהבנייה תיקח זמן רב ותשבש את חייהם למשך שבועות ארוכים. עם בנייה קלה אתם יכולים לשפץ בקלות רבה יותר ולא לדאוג לזמנים. אנחנו מציעים שירותי שיפוץ ובנייה קלה על ידי צוות מיומן המשתמש בחומרים המתקדמים ביותר בענף. פנו אלינו ונציג שלנו ישמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר.  

מהם היתרונות של בנייה קלה למגורים? 

היתרון הגדול ביותר של בנייה קלה למגורים היא חיסכון בזמן. עבודת בנייה שיכולה להימשך שבועות ארוכים בשיטות בנייה אחרות, תימשך משמעותית פחות זמן בשיטת הבנייה הקלה. נוסף על כך, העובדה שהשיטה מאפשרת לבנות עם צוות עבודה מצומצם גם היא יתרון נוסף. עוד יתרון הוא עלות בנייה קלה, שיכולה להיות נמוכה יותר בהשוואה לבנייה קונבנציונלית, בעיקר בשל החיסכון בזמן ובצוות העבודה. חשוב לציין כי עלות בנייה קלה משתנה בהתאם לסוג העבודה, החומרים שנעשים בהם שימוש ועוד, אך אין ספק שבמקרים רבים היא תהיה נמוכה יותר בהשוואה לשיטות אחרות. כמו כן, העבודה המינימלית שנדרשת בבנייה קלה יכולה לחסוך לכם ולשכנים שלכם אי-נוחות.  

בנייה קלה בעלויות נמוכות יותר 

רבים מחפשים לדעת לגבי בנייה קלה עלויות ובעיקר רוצים לבדוק מראש האם מדובר בשיטת בנייה עם עלויות נמוכות יותר משיטות אחרות. ראשית, חשוב להדגיש כי עלות בנייה קלה היא לא אחידה והיא לרוב תשתנה בהתאם לקריטריונים שונים, כגון סוג עבודת הבנייה הנדרשת, חומרי הבנייה ועוד. אתם בהחלט יכולים לחסוך זמן וכסף מכיוון שמדובר בשיטה מהירה יותר, שמצריכה צוות עובדים קטן יותר. אך כל פרויקט הוא שונה ולא כל בנייה קלה מובטחת שתהיה בהכרח זולה יותר מבנייה קונבנציונלית.  

בנייה קלה יחידת דיור בקלות ובמהירות 

מעוניינים בבניית יחידת דיור בביתכם? בנייה קלה היא בהחלט אופציה מעולה עבורכם. רבים חוששים מבניית יחידת דיור מהחשש שעבודת הבנייה הממושכת תשבש את חייהם במשך תקופה ארוכה. נוסף על כך, רבים דואגים לעלויות הגבוהות. מהירות העבודה והעלות הנמוכה של הבנייה הקלה מאפשרת היום לכל מי שרוצה לשפץ את ביתו – לעשות את זה בקלות וביעילות רבה יותר. לכן רבים בוחרים בנייה קלה יחידת דיור, לתוספות בנייה כמו הוספת קומה או חדר על גג, לבניית בתים פרטיים או לשיפוצים אחרים בביתם. RADA שיפוצים ובנייה היא חברת משפחתית בעלת ותק של למעלה מ-35 שנה, המתמחה בניהול וביצוע של עבודות בנייה ושיפוץ מסוגים שונים ומתן פתרונות מתקדמים עבור הצרכים השונים של לקוחותיה. מחפשים בנייה קלה למגורים? צרו עמנו קשר ונשמח לייעץ לכם.  

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.