בנייה קלה בית פרטי

כיום שומעים שוב ושוב את המונח ׳בנייה קלה׳. קבלנים רבים מדברים עליו כאפשרות לפתרון בשוק הנדלן ההולך ונהיה קשה יותר ויותר ככל שהשנים עוברות ונראה כי מדובר בטרנד שהולך וצובר תאוצה ברמה העולמית לבעיית הנדלן המתייקר ומקשה על צעירים לרכוש לעצמם קורת גג משלהם.

מהי בנייה קלה?

הבנייה המסורתית מבוססת על חפירת ויציקת יסודות, יציקת מעטפת חיצונית לבניין ויציקת חללים פנימיים בבניין. הליכים אלה לוקחים לא מעט זמן, וככל שמדובר בבניין גדול יותר הזמן הנצרך להשלמת הבנייה הולך ומתארך. לעיתים הליכים אלו יכולים לארוך מספר שנים ולדרוש כוח אדם גדול. בנוסף לכך, הליכי בנייה נחשבים למטרד סביבתי קשה ומשמעותי וכשהם הולכים ומתארכים הסבל הופך להיות בלתי נסבל. לכל הבעיות הללו קיים פתרון הנקרא בנייה קלה. ישנה בנייה קלה לבית פרטי, בנייה קלה לגובה ולבנייני משדרים ובעצם ניתן כיום לבנות כל מבנה בבנייה קלה בצורה הבטוחה ביותר. בנייה קלה הינה בנייה מהירה מאוד שבאמצעותה ניתן לבנות בניין במשך מספר חודשים מועט.

כיצד הבנייה הקלה מקצרת הליכים?

כאשר בונים בבנייה קלה הבנייה נעשית במפעל. כן, בדיוק כך. לא בשטח אלא במפעל. במפעל מקבלים תוכניות אדריכליות מפורטות של הבניין האמור להיבנות ובהתאם אליהן מייצרים לוחות פלדה ואלומיניום בתוואי תקן בטיחות מחמיר ביותר, מכניסים בין הלוחות אמצעי בידוד מתקדמים כקצף וקלקר שמספקים בידוד תרמי ברמה הגבוהה ביותר ושולחים תוך מספר ימים את הלוחות המוכנים לאתר הבנייה שם מרכיבים אותם תוך פרק זמן קצר ומסיימים את הליך הבנייה. ניתן להשתמש בבניה קלה גם לתוספות בנייה. לעיתים צריכים לבצע תוספת בניה במהירות וביצוע תוספת בניה קלה יכול להוות פתרון מעולה למצב.

האם כל אחד יכול לבצע בנייה קלה בבית פרטי?

התשובה היא לא. גם כשמדובר בבנייה קלה יש צורך בקבלן בנייה קלה. קבלן בנייה קלה יידע כיצד להתאים בדיוק את החלקים המרכיבים את הבית על מנת שהבית יהיה בנוי בצורה הטובה והבטוחה ביותר. קבלן בנייה קלה גם יידע לטפל בעיצוב הבית ולשוות לו את הצורה הנאותה.

אנו באביעד רדא שיפוצים מתמחים בבנייה קלה. מעוניינים בבנייה או בתוספת בנייה קלה? מוזמנים לפנות אלינו ולקבל את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.