שיפוץ דירה קטנה

אנשים רוצים לשפץ את דירותיהם. הרצון הזה מובן לגמרי, הוא נותן תחושה של התחדשות, של מעבר דירה בלי לעבור בפועל. הוא מספק צורך עמוק בנפש של שינוי וריענון. כאשר מדובר בדירה גדולה עם מרחב גדול קל לתמרן ולמצוא את האפשרות לגוון בשיפוץ, אולם כאשר מדובר בדירה קטנה אפשרויות השיפוץ מוגבלות יותר והשלמת ההליך הופכת להיות מורכבת יותר.

בעיות בשיפוץ דירה קטנה:

כאשר מגישים תוכנית לשיפוץ דירה גדולה ניתן לגוון ולעשות לא מעט דברים. ניתן למשל להגדיל את הסלון ואת חדרי השינה על חשבון מרפסות ואמבטיה כאשר אין צורך בכולן, ניתן להרחיב את המטבח ואת פינת האוכל על חשבון חלל הכניסה לבית, ניתן להגדיל את חדרי השינה על חשבון מסדרון ועוד ועוד, אולם כשמדובר בדירה קטנה של 30 או 40 מר׳ המורכבת מסלון, מטבח, מרפסת שירות, חדר שינה, שירותים ואמבטיה זה הופך להיות מורכב הרבה יותר. אין אפשרות להרחיב חלק אחד בבית על חשבון חלקים אחרים כי מראש הדירה בנויה בצורה שבה כל חלקיה מנוצלים לחלוטין. אכן, גם אין אפשרות לשפץ דירה קטנה בצורה שבה חלק אחד של הדירה מתרחב על חשבון חלק אחר, ניתן לשפר את נראות החלקים הקיימים ולשוות לדירה מראה חדש. לעשות לדירה מתיחת פנים שתיתן תחושה של דירה חדשה בתוך חלל הדירה הקיימת.

רעיונות לשיפוץ דירה קטנה:

ניתן לשנות את מראה הסלון על ידי הוספת מחיצות גבס בצידי הסלון שבהן שותלים גומחות שמהוות ספריה. מאירים מלמעלה בספוטים עם זריקת אור מרוכזת והסלון משנה את צורתו לחלוטין. בנוסף, ניתן לכסות את התקרה בלוחות גבס מעוצבים תוך כדי שילוב של תאורה בצבעים רכים שתיתן מימד אחר לחלוטין לחדר.

שיפוץ דירה שכורה:

קבוצת דירות נוספות שישנו קושי בשיפוץ רגיל עבורן הן הדירות השכורות. שיפוץ דירה שכורה אינו מתאפשר פעמים רבות בשל חוזים ארוכי טווח וקושי במציאת דיור חלופי עבור השוכרים. בשל כך, גם שיפוץ דירות שכורות מצריך פעמים רבות חשיבה מחוץ לקופסה, תמרון ויצירתיות. ניתן להציע פתרונות של חידוש פני הדירה על ידי עיצובי גבס מעוצבים ללא צורך בשבירת קירות ושינוי קיצוני של מפרט הדירה. מוזמנים לפנות אלינו – חברת רדה שיפוצים ולקבל את כל המידע.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.