קבלן בנייה ושיפוצים

מה חשוב להבין לגבי קבלן בנייה ושיפוצים

כיום במהלך שיפוץ בתים ומשרדים, רבים בוחרים באפשרות של עבודה עם, קבלן בנייה ושיפוצים המתמחה, בבנייה קלה ועבודות גבס. הגבס הינו חומר גלם אידיאלי בשיפוצים, עבור בנייה של הקירות הפנימיות. את קיר הגבס מחברים לקונסטרוקציה הפנימית מאלומיניום בצורת שתי וערב באמצעות ברגי פח חזקים. אל בין לוחות הגבס, מכניסים חומרי בידוד מצמר סלעים או צמר זכוכית. קבלן בנייה ושיפוצים ישתמש, במקרים רבים בלוחות גבס גם לשם הנמכה של התקרה ועבור עיצוב פנים של מחיצות הפרדה, מזנונים ופינות עבודה או טלוויזיה.

שיטות מתקדמות

שיפוץ באמצעות שיטות של בנייה קלה שונה משיפוץ בשיטה המסורתית של בלוקים וטיח. קבלן בנייה קלה משתמש בעבודתו בחלקים מודולריים מוכנים מראש, שמשקלם קל יותר מהלבנים, בהם נעשה שימוש בבנייה הרגילה. את החלקים השונים, כגון בטון דרוך או לוחות גבס מחברים לשלד מפלדה או מאלומיניום, בהתאם לצרכים, תוך מילוי של החללים הפנימיים בחומרים מבודדים. השיפור באיכויות העבודה של קבלן בנייה קלה מתבססות, על ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות בתחום של חומרי בנייה קלים בישראל ובעולם.

לבחור נכון

תהליך בחירת קבלן בנייה ושיפוצים עבור השיפוץ לביתכם מלווה לרוב בחששות גדולים, לגבי מקצועיותו ואיכות עבודתו ובייחוד לגבי עמידתו בסיכומים לגבי תקופת העבודה.  על מנת להימנע ממפח נפש מומלץ לבקש המלצה על קבלן שיפוצים מלקוחות עבר. בכל פנייה ראשונית לבעל מקצוע בתחום זה, מומלץ לבקש ממליצים מן העבר. במקרים רבים ניתן גם לבקר אצל הלקוח ולהתרשם מאיכות העבודה של קבלן בנייה ושיפוצים שעשה את העבודה. כיום ניתן למצוא גם.המלצה על קבלן שיפוצים באתר של מדרג ולמצוא מידע רלוונטי נוסף גם ברשתות החברתיות. חשוב לברר היטב על מידת העמידה של הקבלן בזמנים בעבר, כמו גם לגבי מידת האחריות על העבודה לאחר סיום הפרויקט.

קבלן בנייה ושיפוצים מוכר ומנוסה

אם אתם מחפשים קבלן בנייה ושיפוצים המתמחה בבנייה קלה, כדאי לכם ליצור קשר כאן באתר עם חברת RADA. לחברה יש ניסיון של עשרות שנים בניהול וביצוע של פרויקטים שונים של שיפוצים, משלב התכנון ועד לשלב הסיום. החברה מתמחת בפתרונות מתקדמים בתחום של בנייה קלה ועבודות גבס איכותיות ומהירות. חברת RADA גאה לשפץ במהירות, תוך מתן מחירים תחרותיים, לצד מענה מקיף ומקצועי לאורך כל תקופת השיפוץ.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.