עבודות גבס מעוצבות

אנשים רבים מעוניינים לשדרג את מראה הבית שלהם  ולעשות זאת בזול ככל הניתן. רוב הליכי הבניה והשיפוץ יקרים מאוד בשל עלויות החומרים, הזמן וכוח האדם שהם דורשים, מה שמרתיע אנשים רבים מלקדם שיפוץ ושדרוג של הבית, אך ישנו פתרון שמאפשר שדרוג משמעותי ומתיחת פנים של הבית ללא עלות גבוהה: שיפוץ בגבס

עבודות גבס – הליכים:

עבודות בגבס יכולות להוות פתרון מהיר, זמין וזול לעבודות שיפוץ ושדרוג של הבית. הגבס נחשב לחומר עמיד ואיכותי, בעל יכולות בידוד רעש וטמפרטורה ברמה גבוהה וניתן להשתמש בו למגוון שימושים בשיפוץ הבית. להבדיל מעבודות שיפוץ באמצעים מסורתיים של בטון ובלוקים שביצוען יקר מאוד בשל עלות החומרים, כוח האדם הנצרך לביצוען והזמן שהן לוקחות, הרי שעבודות שיפוץ בגבס מהירות הרבה יותר, קלות לביצוע ואינן מצריכות כוח אדם רב. לוחות הגבס מגיעים מוכנים בהתאם למידות הדרושות וניתן להתקינם מיידית במקום.

עיצוב בגבס:

למרות השימושים הרגילים בגבס לצורך יצירת מחיצות והפרדת חללים, מה שבעצם מצריך לוחות גבס חלקים ופשוטים שמה שחשוב בהם בעיקר שיהיו עמידים ובעלי יכולת בידוד נאותה, כיום ניתן לבצע עבודות בגבס שישדרגו את מראה הבית ללא הכר בעלויות זולות ובמהירות. כיום, לא משתמשים בגבס רק כלוח חלק אלא ניתן ליצור עיצוב בגבס שישדרג כל פינה בבית.

עיצוב תקרה בגבס:

אחד מחלקי הבית בו ניתן לבצע שדרוג מדהים על ידי עיצב בגבס הוא התקרה. אנשים רבים מבקשים לשדרג את מראה התקרה שלהם. לעיתים זה מגיע כאשר מתקינים בבית מערכת מיזוג מרכזית ופתחי היציאה של המזגן נמצאים בתקרה ובשל כך מוסיפים תקרת גבס. ניתן לעשות שילובים של תקרת גבס עם ספוטים ונברשות, ניתן לעשות חיתוכים בלוחות הגבס שיהפכו את התקרה לבעלת מראה שכבות, וניתן להוסיף מסביב למנורות לוחות גבס נוספים שישוו לתקרה מראה ייחודי ויוקרתי מאוד. מלבד עיצוב תקרה מגבס ניתן גם ליצור עיצובים מדהימים בקירות גבס, כאשר ניתן למשל ליצור נישה (גומחה) בקיר גבס שלתוכה ניתן להכניס מסך טלויזיה גדול או ספריה שתורכב מגומחות בקיר.

מחפשים עבודות גבס מעוצבות? אוהבים עיצוב בגבס? פנו אלינו לאביעד רדא שיפוצים ונתאים עבורכם את עיצוב הגבס המושלם והיוקרתי ביותר עבורכם.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.