הנמכת תקרה מגבס

על היתרונות של הנמכת תקרה מגבס

הנמכת תקרה מגבס נפוצה בשיפוץ מבנים רבים ומתאפיינת במראה וגימור חלק ואחיד. הנמכת תקרה מגבס ניתנת ליישום הן בבית והן במשרד, בהתאם לצרכים הנדרשים עבורם מתבצע השיפוץ. בסביבה הביתית בדרך כלל הנמכת תקרה מגבס מיועדת להסתיר קווי חשמל, תקשורת וצנרת מים ובמקרים רבים כחלק מהכנסת מערכת מיזוג חדשנית. רבים בוחרים לשלב אלמנטים עיצוביים בעבודות הגבס כגון גופי תאורה פונקציונאליים.

חלופה זולה

עבודות ההתקנה של עבודות הגבס לתקרה הן פשוטות באופן יחסי ולכן מחיר הנמכת תקרה מגבס זול משמעותית, בהשוואה לאפשרויות האחרות. הנמכת תקרה מגבס מחיר יתחיל מ-200 ש”ח למ”ר תלויי בחומרים הנדרשים ואם יש גם צורך גם בעבודות תאורה ובחומרי בידוד. היתרון הבולט של הנמכת תקרה מגבס הוא הפשטות והקלות של הבניה. הגבס מגיע בלוחות מוכנים, קלים ופשוטים מאוד להטמעה. יתרון נוסף שמשפיע גם על מחיר הנמכת תקרה מגבס הוא המהירות של העבודה והיכולות לסיים את הפרויקט בימים ספורים.

על נישות ופינות

במהלך שיפוץ הבית ניתן להשתמש בגבס עבור מגוון של אלמנטים עיצוביים. בתקופה האחרונה רבים בוחרים להוסיף “קרניזים”, מדרגה מעוצבת בחיבור של התקרה עם הקיר. בנוסף באמצעות עבודות הגבס ניתן לבנות נישות שונות ומובחנות למכשירים שונים כמו טלוויזיות, רמקולים וכדומה. ניתן גם ליצור מעין ארון פתוח, מדפים או כוורות עבור ספרים, צעצועים, משחקי קופסא, יצירות וחפצי נוי וכדומה. גם את קירות הגבס עצמן, ניתן לעצב במגוון של צורות חיצוניות שונות.

הנמכת תקרה מגבס עם חברה איכותית

אם אתם מחפשים מידע נוסף לגבי הנמכת תקרות מגבס מחיר אם שאתם שוקלים שיפוץ כללי של הבית, כדאי לכם להכיר את חברת RADA המנוסה והוותיקה. החברה גאה בשמירה על סטנדרטים מקצועיים מחמירים ביותר, בנוגע לאיכות החומרים ואופן הביצוע של העבודות בשטח. חברת RADA מעסיקה צוות איכותי של עובדים קבועים ומקצועיים ומספקת, מלבד שירות שיפוצים, גם ליווי כבר מהשלב ההנדסי והאדריכלי, עבור תכנון השיפוץ ועיצוב הפנים. החברה מתמחת בניהול וביצוע של פרויקטים, תוך מתן מגוון פתרונות יעילים בהתאם לצרכים של כל לקוח. החברה גאה לספק שרות מקצועי מרוכז וכוללני, החל מתהליך ההריסה והפינוי ועד לקבלת המפתח, לאחר סיום מלא של השיפוץ לשביעות רצונו של הלקוח.

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.