בניית מרפסות שמש

ישראל נחשבת למדינה שטופת שמש. ימי השמש בישראל רבים וניתן לומר בהחלט כי רוב הימים בשנה הינם ימים עם נוכחות שמשית. אנשים רבים מעוניינים למצות את האפשרות של ההנאה מהשמש, ואחת הדרכים הטובות ביותר היא בבניית מרפסות שמש. מרפסות השמש משדרגות את השהות בדירה ומעלות את ערכה בצורה משמעותית כאשר מעוניינים למכור את הדירה בבוא היום.

בניית מרפסות שמש – ניהול ההליך

כאשר דייר מעוניין בהוספת מרפסת שמש לדירתו, עליו לקבל ראשית כל את אישור הרשויות למהלך. ככל הליך בניה או תוספת בניה יש צורך לקבל את אישור הרשויות וכך גם במקרה של הוספת מרפסת שמש. לאחר מכן, ישנו צורך לפנות למהנדס בניין או אדריכל על מנת שישרטטו את קווי המתאר של המרפסת. לאחר מכן יש להגיש את השרטוטים לידי הקבלן המבצע על מנת לקבל ממנו הצעת מחיר והערכת משך זמן העבודה.

בניית מרפסות שמש – ביצוע בפועל

הקבלן למרפסות השמש יכול לבנות את מרפסת השמש בשתי סגנונות. ישנן מרפסות שמש מבטון וישנן מרפסות שמש מפלדה. בניית מרפסות שמש מבטון נעשית מחוץ לבניין, על ידי יציקת בטון על גבי פיגומים המוצבים שם. בעצם ניתן לדמות הליך זה להליך של הוספת חדר נוסף בדירה. משך העבודה הינו של מספר חודשים וישנו צורך לוודא כי מרפסת השמש בנויה בצורה בטיחותית דהיינו שהיא יכולה לשאת משקל ברף משקל מסוים. בשל כך שמדובר בחלק חיצוני בבניין שאינו חלק מהבניין עצמו, ישנו צורך מהותי לוודא כי המרפסת תוכל לשאת את המשקל שיונח עליה (צריך לקחת בחשבון כי לעיתים יכולים לעמוד מספר לא מבוטל של אנשים וחפצים בעת ובעונה אחת במרפסת, מה שיוצר עליה עומס משקל כבד). על מנת לוודא זאת יש צורך לעשות יציקות בטן מסיביות שיבטיחו את עמידות המרפסת בכל עומס משקל שיונח עליה. מרפסת זו נבנית בצורה שבה בונים מסגרת פיגומים בהתאם לגודל המרפסת המבוקש ולתוך מסגרת זו יוצקים מספר שכבות של בטון. לאחר שמסיימים את היציקות ואת ריצוף המרפסת, עוברים להתאמת הפתחים מתוך הבית אל המרפסת. על פי רוב ישנו צורך להרחיב פתחים קיימים או ליצור פתחים חדשים לחלוטין על מנת לאפשר גישה למרפסת. כל תהליך הבניה מפוקח בכל שלביו על ידי קבלן מוסמך לבניית מרפסות המוודא כי תהליך הבניה מתבצע בהתאם לנהלים.

סוג שני של מרפסות שמש הינו מרפסות שמש הבנויות מפלדה, או מה שנקרא מרפסות שמש תלויות. מרפסות אלו, להבדיל ממרפסות שמש העשויות בטון מגיעות מוכנות מראש ועשויות מפלדה. את חלקי הפלדה המרכיבים את המרפסת מחברים לקיר הבניין לאחר שמוודאים כמובן כי לוחות הפלדה עומדים בתקן ומסוגלים לשאת משקל מקסימלי. הליך התקנת לוחות הפלדה וחיבורם לקיר הבניין לוקחים מספר ימים עד שבועות אחדים. הליך התקנת לוחות הפלדה הינו הליך הנחשב לשקט ונקי הרבה יותר בשל כך שאין צורך לבצע יציקות בטון אלא מקבלים את לוחות הפלדה מוכנים וכל מה שצריך לעשות זה לחבר אותם לקיר הבניין. בנוסף לכך, כמובן שישנו צורך לבצע ריצוף, התקנת מעקות בטיחותיים, יצירת תקרה מעל וכל שאר התיקונים הנלווים.

תוספות מרפסות שמש

לעיתים מעוניינים להרחיב מרפסת שמש קיימת. הליך ההרחבה מתבצע אף הוא באותן דרכים שצוינו קודם לגבי בניית מרפסת שמש. ישנו צורך באישורי עירייה, בשרטוטים הנדסיים ותוכניות מלאות. הבניה יכולה להיות או ביציקות בטון או בתוספת של לוחות פלדה מוכנים.

אצלנו באביעד רדא קבלן למרפסות שמש, בניית מרפסות שמש, תוספות למרפסות שמש קיימות – בדרך המהירה והקלה ביותר

למה לבחור בנו?

אמינות

הערך המרכזי המניע אותנו הוא אמינות ועמידה בלוח הזמנים שהגדרנו מול הלקוח.

מקצועיות

אנו מספקים את כל מעטפת הבניה והשיפוץ בשילוב נכון של בעלי מקצוע לבית ולעסק.

ותק וניסיון

החברה שלנו קיימת מעל 35 שנים. במהלך השנים עבדנו על אין ספור פרויקטים מגוונים.

אחראיות

אצלנו ניתנת שנה אחריות ללקוחות שביצענו עבורם פרויקט בניה / שיפוצים מלא.

לוגו

יש לכם חלום לשפץ
את הבית/עסק?

כדי להפוך חלום למציאות, צריך לבחור חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי ללא פשרות.